
חברת ריג הנדסה הוסמכה לכוכב ראשון בתכנית כוכבי הבטיחות.
סהר, מנכ״ל החברה, מאמין בתכנית ובערכים שהיא מקדמת, ומציין את החשיבות של עבודה עם קבלני משנה שמכירים את התכנית ופועלים לאורה. "אנחנו כבר שואפים לכוכב השני" הוא אומר. נחום, ממונה הבטיחות ומטמיע תכנית הכוכבים בחברה, סיפר על ההשפעה בניראות האתרים בחברה ומברך על השינוי החיובי שניכר בהתייחסות עובדי החברה למצופה מהם. "כולם שותפים" הוא אומר.
ברכות והערכה להנהלת החברה ולעובדיה על ההצטרפות לקהילת הכוכבים.
תודה מיוחדת לנחום וכמו כן לאייל, חונך צומ"ת בטיחות, על הובלת התהליך.
יישר כוח!

