
חברת בילד אפ הוסמכה לכוכב הרביעי בתכנית הכוכבים.
החברה, מקבוצת בסט, הינה חברה קבלנית מובילה בתחום עבודות הגמר.
אביאל, ממונה הבטיחות ומנהל תכנית הכוכבים, הציג מצגת מפורטת המתארת את יישום התכנית עד כה ואת הדרישות לקבלת הכוכב הרביעי, לצד תיאור העשייה והפעילות להשגת היעדים ולמתן פתרונות טכנולוגיים. לדוגמא: מע' עם ברקודים לסריקה והצגה מיידית, בשפות שונות להצגת נהלי הבטיחות, הדרכות מקצועיות, דפי מידע ודגשים ועוד. כמו כן הוצגה מע' לקביעת מדד בטיחות חודשי לכל אתר, המסייעת בבקרה ויוצרת 'תחרות' בין האתרים.
אמיר המנכ"ל, שלא נכח במבדק, העביר התייחסות ודגשים במצגת וציין את המחוייבות של החברה לבטיחות כערך יסודי. 'התכנית שהוטמעה בכל אתרי החברה, מהווה בסיס טכנולוגי והנדסי לביצוע בקרה ושליטה למען שמירה על בטיחות העובדים' כתב.
מתי רביבי, מהנדס ור' מטה הבטיחות הדגיש את החשיבות בהטמעת פעילות לשימור וקיום התכנית במיוחד בשלב זה, לקראת ההסמכה לכוכב החמישי.
הערכה רבה על העשיה המבורכת וברכות חמות לצוות המוביל, ותודה מיוחדת לניר צוק החונך על החניכה והליווי המסור והמקצועי.
יישר כח!🙏

