
חברת בוני התיכון הוסמכה היום לכוכב 3 בתכנית כוכבי הבטיחות.
במבדק נכחו כל מנהלי הביצוע ומנהלי הפרוייקטים שבחברה ✅
ניסים סמנכ"ל הביצוע הביע את שביעות רצון ההנהלה מהשינוי שחל בחברה הודות לתכנית: "אני מאמין גדול בשגרות והתכנית הכניסה את כולנו לשגרת עבודה מסודרת ומקדמת. הודות לתכנית אנו מקדמים לא רק את הבטיחות אלא גם את האיכות בביצוע" אמר ניסים.
הערכה רבה לצוות ההנהלה , על הגיבוי, ההתמדה ויישום התכנית בכל אתרי החברה (X7).
תודה מיוחדת לאילן, ממונה הבטיחות והמטמיע בחברה, על דחיפה קדימה ויישום מיטבי של התוכנית. וכמובן לעידו- חונך צומ"ת, על הובלה מקצועית וסיוע רציף ללא גבולות.
יישר כוח!

