
חברת בוני בניין הוסמכה לכוכב 5 במסגרת תוכנית הכוכבים.
זוהי אבן דרך משמעותית ותוצאה של תהליך עומק ארוך, עקבי ומחייב.
ההסמכה משקפת לא רק עמידה בסטנדרטים גבוהים של בטיחות, אלא בראש ובראשונה שינוי תרבותי שהשתרש בחברה והפך לחלק בלתי נפרד מאופן החשיבה, הניהול והביצוע בשטח.
בוני בניין הובילה שינוי תפיסתי מהותי: מעבר מבטיחות כדרישה רגולטורית – לבטיחות כערך ארגוני. תהליכי העבודה, קבלת ההחלטות וההתנהלות היומיומית באתרי הבנייה מבטאים כיום תרבות מקצועית שבה בטיחות, איכות ויעילות נתפסות כמקשה אחת ולא כתחומים נפרדים.
נועם, מנכ"ל הביצוע של החברה, מציין כי השינוי התרבותי הוביל גם לשיפור ניכר באיכות הביצוע: “החברה הפכה ליותר איכותית, והקשר בין בטיחות לאיכות מורגש בכל רמה – מתכנון ועד ביצוע". לדבריו, הנהלת החברה רואה בהמשך קידום הבטיחות יעד אסטרטגי מרכזי גם בשנים הבאות.
הערכה רבה להנהלת החברה ולעובדיה על דבקות ומחויבות לדרך המצוינות.
תודה מיוחדת לאייל, ממונה הבטיחות בחברה ומטמיע התוכנית, וכן לפופ (אפרים), חונך צומ"ת בטיחות, על ליווי ערכי ומקצועי לאורך הדרך.
יישר כוח!

