
חברת ריג הנדסה הוסמכה לכוכב 2 בתוכנית כוכבי הבטיחות.
"אנו רואים את ההשפעה החיובית של התוכנית על החברה, מה שמשתקף היטב גם בבטיחות וגם באיכות", מדבריו של סהר, מנכ״ל החברה. "חשוב לנו לשמור על המומנטום, להתקדם לכוכב הבא ולשמור על שגרת הבטיחות", הוא הוסיף.
נחום, ממונה הבטיחות ומטמיע תכנית הכוכבים בחברה, הסביר כיצד שיתוף במידע על אירועי בטיחות הפך אצלם לשגרה. "זה מקדם תודעה של בטיחות ותורם להעלאת רמת הבטיחות", הוא אמר.
ברכות והערכה להנהלת החברה ולעובדיה על ההצטרפות לתוכנית ועל ההתגייסות לתהליך לשינוי התרבותי ולקידום הבטיחות.
תודה מיוחדת לנחום וכמו כן לאייל, חונך צומ"ת בטיחות, על הובלת התהליך.
יישר כוח!

