
חברת ג.נ. איכות הוסמכה לכוכב 3 בתוכנית כוכבי הבטיחות!
ניכר כי החברה משקיעה מאוד בבטיחות ומקפידה על יישום ערכי תוכנית הכוכבים.
מתן וירין מנהלי הפרויקטים, הציגו את האפליקציה לניהול הבטיחות שבשימוש החברה, אותה מנהלים בעלי התפקידים הרלוונטים, ואמרו כי "העיסוק בניהול הבטיחות מאפשר שליטה, הטמעה וביסוס תרבות הבטיחות בחברה".
ניסן וגיא בעלי החברה רואים בסיפוק את השיפור שנעשה. "התוכנית גורמת לפועל שבקצה לחשוב לפני האפשרות לביצוע עבירת בטיחות" והוסיפו כי העיסוק והשיח הקיים בנושא בטיחות עושה את שלו ומחלחל מטה לכלל העובדים.
תודה למנהלי החברה שדוחפים, מעודדים ומאפשרים הטמעת תרבות של בטיחות. תודה ובהצלחה למאג'ד ממונה הבטיחות החדש וכמובן תודה לאיתן, חונך צומ"ת בטיחות, על ליווי והובלת התהליך באופן יסודי ומקצועי.
יישר כח!

