
חברת בוני התיכון הוסמכה לכוכב 4 בתכנית כוכבי הבטיחות.
אנשי החברה תיארו שיפור משמעותי במדדי הבטיחות מאז נכנסה החברה לתכנית ואף הציגו נתונים מספריים הממחישים זאת.
אילן, ממונה הבטיחות של החברה, הציג באופן מקצועי ומעניין מצגת המתארת את העשייה הרבה של החברה בתהליך לכוכב הרביעי, אשר נוהל באופן שיטתי ויסודי וכלל ניסויים, פיתוחים, רכש אמצעים וחידושים טכנולוגיים ייחודיים.
הערכה רבה לאילן מנהל התכנית בחברה וליתר בעלי התפקידים בחברה השותפים לעשיה המבורכת והערכית.
תודה לעידו צדוק חונך צומ"ת, על החניכה, הליווי וההשקעה לאורך הדרך.
יישר כוח!

