
לאחר מספר שנים בהם קהל היעד המרכזי לתכנית כוכבי הבטיחות היו קבלנים גדולים, אנו פונים כעת לקבלנים הקטנים (בעיקר ג'1 – ג'2) על מנת להכשירם לתוכנית ולצרפם לקהילת החברות המאמצות הלכה למעשה דרך של מצוינות בטוחה.
היום נפתח מחזור ראשון (מסלול פיילוט) במסלול ייחודי לכוכב 1 בתוכנית לקבלנים קטנים, בו משולבים גם מדריכי המוסד לבטיחות וגיהות בסגל התוכנית.
מתוך הכרה בחשיבות העליונה של הכשרת קבלנים קטנים ועידודם לאמץ סטנדרטים של בטיחות ומצויינות, אנו שוקדים על פיתוח ויישום מסלול אשר ינגיש את התוכנית גם לקבלנים וחברות בעלי שדרה ניהולית מצומצמת שאינם יכולים להתחייב לתכנית הכוכבים המלאה כפי שנעשה עד כה לחברות הגדולות.
ארגון הקבלנים בנגב נבחר לראשון שיקיים התוכנית, ולאחר שגייס את מחזור המשתתפים הראשון מבין חברי הארגון, נפתח היום מסלול ההכשרה הזה.
תודתנו על שיתוף הפעולה ועל ההענות וההרתמות ליוזמה ואיחולי הצלחה למשתתפי התוכנית!
קבלנים יקרים,
בימים האחרונים ספגנו מכות קשות כאשר 3 עובדים קיפחו את חייהם ונוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות בתאונות עבודה באתרי בנייה.
זוהי תזכורת עצובה ודרבון לעשייה. ויש מה לעשות.
ובראש וראשונה העלאת המודעות והרחבת מעגל החברות שמוכנות לעשות מעל ומעבר על מנת לקדם את הבטיחות.
אנחנו נמשיך לנסות ולסייע לכמה שיותר קבלנים שמעוניינים לשפר ולפעול לקידום הבטיחות באתרים.
פרטים בדבר התוכניות השונות, הסדנאות וההכשרות ניתן למצוא באתר הקרן לעידוד ענף הבניה.
שלכם,
מיכאל סלומון
ראש מטה הבטיחות